Onderdelen en accessoires witgoed en bruingoed

Op zoek naar een onderdeel voor een apparaat?

Vult u hier het model (of het typenummer) van uw apparaat in:

Imate Mobiele telefoon GSM onderdelen en accessoires

Alle Imate Mobiele telefoon GSM modellen

Klikt u op het door u gezochte typenummer (model) om alle onderdelen te zien. Model niet gevonden? Gebruikt u dan het bovenste zoekveld.

ModelOmschrijving
SP15IMATE SP15 mobiele telefoon GSM onderdelen

Heeft u losse vervangende onderdelen nodig?

Heeft u nieuwe service onderdelen voor Imate mobiele telefoon GSM nodig?

Is bij u vaste weerstand, schakelaar, behuizing of stekkers defect? Of bent u op zoek naar nieuwe vervangende onderdelen, zoals houder, diode, antenne, of misschien vaste weerstand of veer?

Onderdeel nog niet gevonden?

Type hier het gezochte model of typenummer apparaat in:

In onze winkel vindt u alles dat u nodig heeft

Wij leveren originele reparatie onderdelen voor huishoudelijke apparaten, ook onderdelen en accessoires voor wasmachine. Wij leveren onderdelen witgoed en bruingoed van alle fabrikanten. Via onze online shop kunt u onderdelen zoals coaxverbindingen, weerstanden, houder, stekkers en voeding bestellen. Originele en vervangende onderdelen witgoed en bruingoed. U vindt bij ons behuizingsonderdeel, interface-kabels, display, adapter, print en weerstanden.

RadioBBB.nl levert producten overal in Nederland, naar alle plaatsen zoals Groningen, Eindhoven, Assen, Leiden, Groningen en Groningen.

Levering volgende werkdag mogelijk

Als u vooradige onderdelen voor 16:30 bestelt betekent dat morgen afleveren indien

  • u betaalt met iDEAL, of
  • u betaalt met PayPal, of
  • u betaalt met Credit card.

Weekend en feestdagen tellen niet mee.

Copyright © Radio BBB