Onderdelen en accessoires witgoed en bruingoed

Op zoek naar een onderdeel voor een apparaat?

Vult u hier het model (of het typenummer) van uw apparaat in:

Levering volgende werkdag mogelijk

Als u vooradige onderdelen voor 16:30 bestelt betekent dat morgen afleveren indien

  • u betaalt met iDEAL, of
  • u betaalt met PayPal, of
  • u betaalt met Credit card.

Weekend en feestdagen tellen niet mee.

Bestellinfo en Klantenservice

Verzending

Wij leveren witgoed, bruingoed en elektronica onderdelen binnen Nederland, België, Luxemburg en Duitsland.

Verzending van onderdelen besteld via deze website alleen binnen NEDERLAND mogelijk.

Betalen

U kunt als volgt in onze webwinkel betalen:

iDEAL

Goederen worden afgestuurd na de ontvangst van de betalingsbevestiging van iDEAL (indien product voorradig is).* U krijgt hiervan een bericht per e-mail.

U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.
Meer informatie over iDEAL

PayPal

Goederen worden afgestuurd na de ontvangst van de betalingsbevestiging van PayPal (indien product voorradig is).* U krijgt hiervan een bericht per e-mail.
Meer informatie over PayPal

MultiSafepay

Goederen worden afgestuurd (indien product voorradig is) na de ontvangst van de betalingsbevestiging.* U krijgt hiervan een bericht per e-mail.

Betalen met MultiSafepay is uiterst veilig, snel en eenvoudig!
Meer informatie over MultiSafepay

Vooruit betalen

Wanneer uw betaling ontvangen is, wordt uw bestelling verstuurd (indien product voorradig is).* U krijgt hiervan een bericht per e-mail.

* Weekend en feestdagen tellen niet mee.

Verzendkosten

Verzendkosten bedragen € 6,65.

De verzendkosten worden standaard in het winkelmandje gerekend. We kunnen niet vooraf bepalen hoe groot of zwaar een product is. Voor alle producten wordt dezelfde prijs in rekening gebracht ongeacht of hoe groot of zwaar uw bestelling is. De verzendkosten zijn inclusief verpakkingskosten en administratiekosten.

In het geval van deelleveringen worden de verzendkosten alleen over de eerste levering berekend. Alle volgende leveringen zijn dan franco.

Levertijd

Wij doen ons uiterste beste om uw bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Voor elke product ziet u tijdens de bestelling of het uit voorraad leverbaar is, of anders ziet u een indicatie van de levertijd. Onze indicatie met betrekking tot de levertijd is gebaseerd op onze ervaringen en kunnen uiteraard afwijken.

Alle voorradige artikelen die u tot 16:30 uur bestelt en

  • u betaalt met iDEAL, CreditCard, Multisafepay rekening of PayPal, en wij ontvangen de betalingsbevestiging tot 16:30 uur

zijn in de meeste gevallen al de volgende werkdag afgeleverd (zon- en feestdagen tellen niet mee). Wij zijn sterk afhankelijk van de bezorgdienst.

Order verwerking

Het verloop van uw bestelling zal er als volgt uitzien:

  • Order (bestelling) geplaatst en betaald
    De door u bestelde producten zijn gereserveerd. U krijgt de orderbevestiging per email.

    Hoe werkt bestellen?

    Voor deze webshop is JavaScript vereist. U kunt deze in uw browser activeren.
    Om in deze webwinkel te kunnen bestellen hoeft u zich niet te registreren.

    • Selecteer uw producten (producten in het winkelmandje toevoegen)
      Maak uw keuze uit onze artikelen en voeg deze toe aan uw winkelmandje met behulp van de link "bestellen". U kunt meerdere producten in het winkelmandje plaatsen. U kunt inhoud wan het winkelmandje op elke moment bekijken als u op de link "Winkelmandje" in het hoofd menu klikt. U ziet alle door u geselecteerde producten en alle mogelijke betalingsopties met bijhorende verzendkosten.
    • Voer uw persoonsgegevens in en select een betalingswijze
      Als alle gevensten producten aan het mandje toegevoegd zijn, gaat u naar de volgende pagina waar u uw persoonsgegevens kunt invullen. U vult in: het e-mail adres, afleveradres, betalingswijze en andere nodige informatie zoals opmerkingen en/of uw BTW-nummer. Uw persoonsgegevens worden uitsluitend voor de afhandeling van deze bestelling gebruikt. Uw gegevens worden gecodeerd verzonden (128-Bit SSL).
    • Bestelling controleren en versturen
      Nadat u uw persoonsgegevens heeft ingevuld, u krijgt te zien een overzicht van alle bestelinformatie. Controleer deze en verstuur uw bestelling.
    • Orderbevestiging
      Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via e-mail een bevestiging van uw bestelling (orderbevestiging). Hierin staat nogmaals een overzicht van alle bestelinformatie.
    • Betalen
      Afhankelijk van de door u gekozen betalingsoptie krijgt u optioneel en mogelijkheid om direct online te betalen.
  • Verzending van uw bestelling (dezelfde werkdag indien voorradig, besteld en betaald tot 16:30)
    Tot 18:30 uur krijgt u de verzendbevestiging per email met een link naar de website van het transportbedrijf en uw track-en-trace code. Hiermee kunt u de status en locatie van het pakket volgen.
  • Bestelling ontvangen (meestal de volgende werkdag)
    In de meeste gevallen zult u uw bestelling de volgende werkdag ontvangen.

Wat als u geen orderbevestiging krijgt?

De mogelijkheid bestaat dat de naar u verzonden bevestigingsmail wordt aangezien als spam (indien u een spamfilter gebruikt). Controleer uw spambox indien het bericht niet binnenkomt in uw normale mailbox. Anders verzoeken wij u a.u.b. contact met ons op te nemen. Daarvoor kunt u het beste onze contact formulier gebruiken.

Bezorging

Op de dag dat de producten aan u verzonden worden ontvangt u van ons een verzendbevestiging per e-mail met een link naar de website van het transportbedrijf en uw track-en-trace code. Transport wordt uitgevoerd door PostNL. U krijgt de volgende service:

  • Twee afleverpogingen
  • Uw zending volgen met Track & Trace
  • Aflevering bij de buren als geadresseerde niet thuis is
  • Twee weken lang af te halen op het Postkantoor
  • Levering ook op zaterdag zonder extra kosten

U bent altijd zelf verantwoordelijk voor de wijze waarop de zending op het afleveradres in ontvangst wordt genomen.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Op postnl.nl website kunt u eenvoudig uw pakket volgen. Vul de barcode (die begint met 3S of KG) en de postcode van de ontvanger in, en u ziet direct waar uw pakket zich bevindt.

Wat als ik niet thuis ben om mijn pakket in ontvangst te nemen?

Als u niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht achter met daarop een ‘niet thuis-code’. Met deze code kunt u zelf kiezen waar en wanneer u uw pakket wilt ontvangen. U kunt uw keus tot 22:00 uur aan PostNL doorgeven. En anders probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer (m.u.v. zon- en feestdagen).

Lukt het de tweede keer ook niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaart PostNL het voor u op een PostNL locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna stuurt PostNL het terug naar de afzender. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt.

Na vijf dagen nog geen pakket?

Het gebeurt zelden dat PostNL een pakket één of meerdere dagen te laat bezorgen. Heeft u uw pakket na vijf dagen nog niet ontvangen en heeft u ook geen bericht van PostNL ontvangen? Neem dan contact op met ons. U kunt daarvoor eenvoudig onze laatste e-mail beantwoorden of contact formulier gebruiken. Op verzoek van ons stelt PostNL een onderzoek in, want PostNL wilt het pakket natuurlijk graag alsnog bij u bezorgen.

Contact

Mocht u contact met Onderdelen Straat op willen nemen dan vindt u op onze contact pagina een mogelijkheid om ons via e-mail te bereiken. U kunt ons ook contacteren per telefoon, email of post (zie "Over ons" pagina).

Leveringsvoorwaarden

Onze algemene leveringsvoorwaarden zijn bij elke online bestelling van toepassing. Klik hier om deze te lezen. Informatie over het herroepingsrecht vindt u hier.

Garantie

Aangezien Radio BBB V.O.F. geen fabrikant van haar aangeboden producten is, is Radio BBB V.O.F. afhankelijk van de garantietermijnen van haar leveranciers. Op onderdelen is de fabrieksgarantie één jaar. Daarbij is het vereist dat het betreffende onderdeel door een erkende monteur is geïnstalleerd en dat het bij normaal gebruik defect is gegaan. Voor andere aangeboden producten kan de garantietermijn sterk variëren. Heeft u vragen over de garantietermijn van het door u bestelde onderdeel of een andere product? Neemt u dan a.u.b. contact met ons op.

Klachten

Voor vragen en klachten kunt u altijd terecht bij ons. Wij doen ons uiterste best om elke bestelling snel en nauwkeurig uit te voeren. Ondanks onze inzet kan het voorkomen dat je toch niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. Om een klacht aan ons kenbaar te maken kunt u het beste onze contact formulier gebruiken. U kunt ons ook contacteren per telefoon, email of post (zie "Over ons" pagina). Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

Wat mag u van ons verwachten als u een klacht indient?

Uw klacht wordt zo spoedig mogelijk afgehandeld. We streven ernaar om binnen één werkdag na ontvangst van uw klacht contact met u op te nemen. Mocht dat niet lukken dan zullen we contact met u opnemen uiteindelijk binnen drie werkdagen.

In het behandelingstraject zullen wij zo goed mogelijk proberen te zoeken naar een oplossing die voor beide partijen aanvaardbaar is.

Retourzending

U kunt de aankoop binnen 14 dagen na aflevering van het product ongedaan maken zonder opgave van reden door schriftelijke reactie (b.v per e-mail of post). U kunt daarvoor eenvoudig onze laatste e-mail beantwoorden (mail met de track & trace-link). U kunt hiervoor ook gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail dient u de producten terug te sturen onder vermelding van "bonnummer".

We nemen deze goederen retour (zonder gebruikssporen). De kosten van het retourzenden zijn voor rekening van de consument.

We mogen wel wachten met terugbetalen tot we het product hebben teruggekregen. Of totdat u heeft bewezen dat u het product heeft teruggestuurd. Producten die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking.

Alle onderdelen die worden ingebouwd vallen niet meer onder het herroepingsrecht, omdat deze vanaf dan deel uitmaken van een circuit en daardoor worden gewijzigd. (Fabrikanten geven ook alleen maar garantie op onderdelen als deze door hen zelf worden ingebouwd). Artikelen die opengemaakt zijn (fabriekstape gebroken), met gebruikssporen of waarvan de verpakking stuk is, kunnen niet retour genomen worden.

U mag een product retourneren binnen het herroepingsrecht indien:

  • U het product niet geopend/gebruikt heeft.
  • Er geen zichtbare schade op het product te vinden is of duidelijke tekenen van gebruik zichtbaar zijn.
  • Het product en alle onderdelen die erbij horen, in dezelfde staat wordt geretourneerd zoals het naar u was verstuurd.

Retouradres:

Radio BBB V.O.F.
Postbus 172
2650 AD Berkel en Rodenrijs
Nederland

Sommige artikelen kun je niet retourneren, omdat de producten overeenkomstig jouw specificaties zijn aangepast. Of artikelen die duidelijk persoonlijk van aard zijn, een beperkte houdbaarheid hebben, of door hun aard niet kunnen worden teruggezonden, en audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de verzegeling is verbroken.

 

Copyright © Radio BBB